mandag, januar 24

Ja

Min store drøm er å skrive en roman. Helt ferdig.
Det har jeg ikke klart enda og det er definitivt ikke fordi jeg ikke kan skrive.
Det er heller ikke fordi jeg ikke har ideer til store episke romaner på flere tusen sider.
Jeg velger å tro at jeg har ADHD, noe som gjør at jeg ikke kan fullføre ting før jeg begynner på noe annet og dette er igjen grunnen til at macen, til min store frustrasjon har en mappe som inneholder mer enn 100 sider med ti påbegynte romaner som aldri kommer til å bli ferdig. Og det er derfor jeg skriver dikt.
Jeg har med andre ord ekstremt mange grunner til at jeg skal ta en ADHD test i nærmeste fremtid, men dette blir helt fullstendig irrelevant, altså setter vi en strek på ADHD greien. Jeg skal bare bli jævlig god å skrive. Så får jeg heller se om noen gidder å lese dette etter hvert.
Det kan forresten være at jeg gidder å legge ut noen bilder av ting jeg gjør på skolen bare fordi jeg liker å skryte, i den tro at jeg mener skryting er bra for egoet.
Er også unormalt interessert i univeset i den grad man kan karakterisere det å være interessert i universet for unormalt. Det er kanskje ikke så unormalt som jeg liker å tro.
Vi er ikke på jorden for å utrette store ting. Vi er her på pur tilfeldighet, og folk som ikke har hjernekapasitet til å forstå dette kalles religiøse.
takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar