mandag, januar 24

6 år gamle dikt.

Mine beste dikt noen sinne. skrevet i 2004
Korrekt gjengitt i fjortisskrift og alt.

KUEN:

Sometimes i cry,
why?
Because needles keep coming through my skins!
(altså.. JEG er flere personer. derfor kan jeg skrive "skins")
Those visious pins.
I can see their grins.
Keep laughing, keep smiling, I wont give in.
Someday, i'll pull you out.
Then we'll se who's going to win.
And you'll be the ones who cry and has pain.
i will break you, like spines on fishes.
I'll even use you to wash the dishes.
Fuck you all, you evil sharplings.
Die, and drown, and rust away.
Your time has come, I ought to kill you.
NOW.
Oh, no! I have a cow on my headO.o


nummer 2: 


Kjempekvinnen siv!:

Ingen kan stoppe meg, jeg er super sterk og rå!
Det eneste som plager meg er at jeg er blå,
og jeg har kjole på!
Hater kjolen, river den av.
Mine muskler blir frontert, men det er ingen som virker interresert.
De går rett forbi meg! Er det fordi jeg er naken?
Har dere ikke toleranse? Hvorfor kan jeg ikke vise baken?
Kanskje det er fordi jeg har en merkelig farge i huden.
Den er som sagt blå, hei den duden
ser på
meg.
Håhåhå, *stirre på*
kom til meg, og jeg skal vise deg elskovens farge!
HVa? hvorfor løp han sin vei.
HVa i helvete er galt med meg.
SKAL JEG DREPE DERE?
JEG HENTER EN KNIV!
JEG SKAL TA DERES LIV!
SÅNN GÅR DET NÅR MAN NEGLISJERER KJEMPE-KVINNEN SIV!!

2 kommentarer: